سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از کفشور خطی

استفاده از کفشور خطی مزایای زیادی دارد. این کفشورها از جنس استیل 304 ساخته می شوند و مقاومت خوب و بالایی در برابر فشار وزن، خوردگی ناشی از مواد شیمیایی شوینده و زنگ زدگی دارند. کفشور های خطی را می توان در کنار دیوار دوش و زیر آن قرار داد. استفاده از این کفشور در مرز در ورودی حمام هم متداول است. کفشور خطی تمام استیل مشبک و کفشور خطی تمام استیل سرامیک دو نوع کفشور خطی هستند که با توجه به طول بیشتر خود می توانند جحم بالاتری از آّب را تخلیه کنند. جداقل اندازه ی کفشورهای خطی 30 سانتیمتر است و و در اندازه های بزرگ تر هم تولید می شود. نکته ی مهم بعدی در کفشور خطی، کمک به تداوم دید در کف است. یکپارچگیی که از نصب آن با سرامیک کف حاصل می شود، خوشایند است و زیبایی قابل توجهی ایجاد می کند. نصب این کفشورها نسبتا ساده است. ولی نیاز به دقت و سلیقه دارد. قیمت کفشور خطی نسبت به کفشور نقطه ای بیشتر است. ولی با توجه به محسناتی که دارد، خرید آن کاملا اقتصادی به نظر می رسد. 

تخلیه ی زودهنگام آب سطحی در فضای مرطوبی مانند حمام، از رشد قارچ و باکتری ناشی از ماندن آب جلوگیری می کند. عایق بندی کمتر آسیب می بیند و دیواره و کف از خسارات ناشی از گسترش رطوبت در ساختمان در امان می ماند. شاید به دلیل هزینه ی بالای تعمیرات هم که شده، بهتر باشد کفشور خطی را تهیه کنید!

در هنگم کف سازی با انتخاب کفشور خطی، دست شما در انتخاب سرامیک بازتر است. می توانید از سرامیک های بزرگ استفاده کنید. این سرامیک ها خود باعث حفاظت بیشتر از ساختمان و صرفه جویی در هزینه های نصب می شوند. وقتی قطعات سرامیک بزرگ تر باشد، بند کشی کمتری انجام می شود. شیب بندی به دلیل قرارگیری کفشور در کنار یکی از دیواره ها، به سمت آن دیوار انجان می شود. در حالی که کفشور نقطه ای عموما در مسط قرار می گیرد و به تبع آن، شیب بندی کف هم باید از چهار طرف دیوار به سمت وسط کار شود. دستمزد بیشتر استادکار نصاب، بندکشی بیشتر، انتخاب سرامیک های کوچک تر از جمله معایب کفشورهای نقطه ای هستند.